.comment-link {margin-left:.6em;}

Monday, September 26, 2005

محرومین ایران و احزاب موهومی

رژیم ج.ا با کوشش تمام و جهد غریبی ، سالهاست سعی دارد در افکار مردم چنین القا کند که از برکت وجود نظام ج.ا ولایت ایران دارای احزاب مختلف و عقیده های چپ و راست و میانه رو و ... است!؟ مغلطه بازان حرفه ای نظام در پوشش روزنامه ای دروغگو و خود فروختگان سیاسی در صدا و سیما و تبلیغات چیان نمازهای جمعه به اصطلاح سیاسی – عبادی دایمأ در گوش مردم میکنند که این نماینده چپ و آن وزیر راست و آن گروه میانه رو .... چنین گفتند و چنان کردند.حقیقت اینست که چند حزبی در ایران موجود نیست بلکه چند چهرگی خود رژیم ملایی است نان را بنرخ روز خوردن و زدن نعل وارونه و ایجاد اغتشاش فکری و تشتت مرامی و در عین حال در دست داشتن همه سر نخ ها در دست یک نفر که اثبات وجود چند حزبی در ایران نیست. شما بهتر از من میدانید (منظور القای عقیده نیست) که نه حزب چپ در ایران است نه راست. همه و همه به به گو و چه چه گویان رژیم و رهبریند. شما یک نفر (نه یک مرام و حزب) را بمن نشان دهید که بتواند کلامی یا قدمی بر خلاف عقیده و نظر رهبر مطلقه بزبان آورده و یا اعمال کند و سر و کارش با زیر زمین های خانه های امن و سازمانهای موازی و منکسر و و سپاه و کمیته و ضد اطلاعات و صد ها سازمان خفقانی ، نیافتد؟
رژیم خرافات پرور و موهوم پرست ج.ا اجازه به ابراز عقیده آزاد و بر خاسته از مردم نمیدهد و مرامی غیر از دست مال بدستی و بت پرستی رهبر را قبول ندارد
دایم در بوق و کرنا های رژیم گفته میشود آقای ا.ن طرفدار محرومین جامعه است و قیافه و اطوار او هم دایمأ در رسانه ها نشان داده میشود که خدمتگزار آنان است و برای آنان چنین و چنان میکند؟! کدام محرومین؟ منظور نور چشمی های خامنه ایست ، منظور اقوام و آشنایان کاخ رهبریست؟ منظور متظاهرین کرایه ایست؟ یا منظور گرسنگان و درماندگان و مقوا خوابان و معتادان و خیابانی های سراسر ایران است که از برکت سیاست های دروغ و دزدی و ارتشای رژیم در 26 سال گذشته ج.ا به این ذلت و حقارت و بدبختی افتاده اند؟
چرا حقایق آشکار را به مردم نمیگویید که در کلیه امور سیاسی و اقتصادی و اجتماعی و انسانی درمانده اید و شکست خورده اید و پرداخت باج های کلان به کرایه ای ها (کمیته و سپاه و نماز جمعه ای ها و تظاهرات چی های دایمی و جیره خواران دایمی رژیم) را مردم محروم ایران مینامید و نیازمندان واقعی مانند تمام این 26 سال سرشان کلاه رفته است؟
تا کی دروغ و خدعه ونیرنگ؟

0 Comments:

Post a Comment

<< Home