.comment-link {margin-left:.6em;}

Friday, December 09, 2005

حسن یا حسین

یکی از ویژگیهای مهم امیر المفسدین ام القرای ظلم و دروغ اینست که خود را سیاُس و معصوم و بحرالعلوم نشان دهد. وظیفه بوقهای تبلیغاتی و پروپاگاندی بارگاه رهبریت نیز آنست که این تصور را بر همگان تلفیق و تزریق کند که عوام با ماوراء انسان طرفند و روح حسن صباح در وجود ایشان حلول. از نظر سادگی و دینداری و رهبانیت فاصله ای بین ایشان و مثلا ابراهیم خلیل الله نیست. در اکثر وضعیت های استفهامی و نگرشی و زمانیکه نیاز به حل مسئله ای حاد عمومی ( خارج از حوزه تصمیم گیری و شعور ابواب جمع بی لیاقت ) پیش میآید سکوت سنگین بر دستگاه رهبریت چنان سایه میافکند که گویا هیچ زنده ای در دیار آسمانی بیت الرهبری نیست که گوشی تلفن را بردارد و دو یا سه روز طول میکشد تا ناله ای از ته چاه درآید و یا آبی بر روی آتش ریخته شود. نظیر آنرا در اکثر حوادث طبیعی و یا دست ساخته میتوان دید، از قتلهای زنجیره ای و زلزله بم گرفته تا سقوط عمدی و کشتار هواپیمای ارتشی C130 . از ظهور مکرر امام زمان و تایید و توشیح منویات رهبری تا هاله نور کذایی اطراف ملیجک ، طوری شده که مردم عادی نیز به صدا در آمده اند که: رهبر کجاست و وظیفه اش چیست؟

یادم میآید در زمان شاه اگر قصور و ظلم و یا کمبودی در گوشه ای بود عده ای میگفتند : آقا ساواک نمیگذارد خبر به شاه برسد! بدبختانه این را نمیتوان به جمهوری ام القرا چسباند اولا که شاه ساواک را هم با خود برد و ثانیا حدود 11 تا 12 سازمان اطلاعاتی و ضد اطلاعاتی مستقل و موازی و مساوی و منکسر فعال و زبده و زیرک در اطراف هستند و ثالثا و از همه مهمتر با رابطه ای که ایشان شخصأ و یا توسط سایر آفات عظام دور قاب چین و ملازم دارند و اخبار و وقایع که حتی قبل از وقوع حادثه به عرض امضاء و توشیح و انتخاب امام غایب! میرسد نیازی به جمع آوری اطلاعات اتفاقیه بعدی و طبقه بندی و ارسال و به شرف حضور رساندن ندارند. ایشان بعنوان امام عصر و رهبر شیعیان جهان و کهکشان وارد به تمام امور گذشته و حال و آینده دنیوی و اخروی هستند. حداقل شاه گاهی نا پرهیزی و خود را با مردم قاطی میکرد و بهانه ای می یافت و با حرکت دادن دستی از خیابانی به سرعت میگذشت که مردم بدانند هنوز زنده است! این دو دمی و شکاکی و بی ارادگی و یا تصمیمات غلط گرفتن و ادعای تقدس قلابی شما ، مرا یاد شاه سلطان حسین و اشرف افغان میاندازد و غیبت های ناگهانی شما مرا یاد حسن صباح. تا نظر شخص شما چه باشد؟

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

گاو جان مقدس، شاید رهبر از روی ملت شرمنده‌ست و رخ نمی‌نماید!

راستی الان لینک خودم رو توی ستون دست راست دیدم و کلی کیف‌مند شدم به جدم. عجب لقبی به من دادی، دم‌ات گرم گاو مقدس نازنین. به قول اصفونی‌ها شش‌ام حال اومد.

قربان محبت‌ات.

1:23 AM, December 10, 2005  
Blogger ملا حسنی said...

اتفاقا من هم این تشابه او را به سلطان حسین بسیار طیاد میبینم
سلطان حسین شاه مستبدی بود ولی در مقابل هجوم بیگانگان و عوامل خارجی بسیار ضعیف بود و مثل بره در برابر خواسته های آنها تسلیم میشد
حالا ببین سلطان حسین ما هم چجور در مقابل فشار خارجی زرد میکنه
فقط زورش به مردم میرسه والا در برابر تشرهای دیگران مثل موشه

11:51 PM, December 10, 2005  
Anonymous Anonymous said...

غرض مردن مردم ست چه به دست محفلی ها و چه به زور بلایا و مرض ترک عادت آخوندهاست . وقتی کسی که بخاطر ذکر تاریخ تحریف شده یک قرانی ( ریالی ) میگرفت و اکنون برای یاوه هایش میلیون میلیون میگیرد و هنگامی که روزگاری کسی حاضر نبود ریخت گندشان را تحمل کند و امروز عکسهای منفورشان بر هر درودیواری آویخته ست ، خب معلوم ست امر تا چه حد بر آنان مشتبه میشود . دین کیسه ای شده تا از آن برای حفظ قدرتشان خرج کنند که نیک میدانند مردم تنها در برابر اعتقادات دیرینشان محکوم به سکوتند اما این شکیبایی به جهت باورها هم دوره اش تمام شده . مردم کم کم میفهمند لباس آخوندها همان روپوش جادوگران عصر باستان ست برای استثمار ملت و سخنشان هم همان یاوه های دیرین مبنی بر ارتباط با آسمان و توان حفظ آنان در برابر ماوراءالطبیعه ای که خود خلق کرده اند

5:18 PM, December 12, 2005  

Post a Comment

<< Home