.comment-link {margin-left:.6em;}

Saturday, February 04, 2006

دهه فجر


این مقاله سه روز قبل آماده پست کردن بود ولی بدلیل همیاری با اعتصاب رانندگان اتوبوس تهران به تاخیر افتاد.

سال پنجاه و هشت در حضور تعدادی از (چاقو کشان و سردمداران شهر نو آن زمان و رهبران سپاه با مدرک دکترای این زمان) که غیر از اقامه امر ارباب و آدم کشی و قتل و چپاول! ذره ای شعور اسلامی در وجودشان نبود و هنوز هم نیست ، خمینی جمله ای با آن لهجه احمقانه گفت که به این شرح بود :

.... محمد (منظور پیغمبر) نتونس وظیفشو انجام بده ، ما اومدیم این مهمو تموم کنیم!

در موقعیت و جو احمق پرور و بیشعور و مسخ آنزمان (هنوز هم چندان فرقی نکرده) و هر چه وی میگفت از کلام خدا بالاتر مینمود! مشت ها به آسمان رفت که: روح منی ... بت شکنی...

حتی یک نفر در داخل پیدا نشد که معنای واقعی حرفهای آن قدرت پرست و دیکتاتور خون آشانم را بفهمد و بگوید چه چیز پشت این چرندیات است و این جمله توهین به ماموریت محمد قلمداد میشود.

ولی فردای آنروز مفتی اعظم مدینه فتوایی داد و خمینی را مرتد و به وی اتهام سب النبی زد و خواستار هبه کردن خون وی در جامعه مسلمین شد.

روابط آنزمان با عربستان خوب نبود و این فتوای حلال کردن خون کسی که قصد صدور انقلاب آنهم از نوع اسلامی را داشت مسئله کوچکی نبود که آسان بیاید و برود. مفتی لبنان هم حرفهای مفتی مدینه را تایید نمود و میرفت یکشبه دست این جنایتکار تاریخ باز شود و همه مردم جهان بدانند ( پیغمبر و خدا و قرآن ) دکانی است در دست ملایان ایرانی و بس.

بازرگان که از بازتاب فتوی از طریق قطبی مطلع شده بود و میدانست طوفانی در پی آنست ، فورأ خبر را به احمد خمینی رساند ولی احمد توجهی به آن نکرد و به بهانه بیماری خمینی حتی اجازه ملاقات نداد. ناچارأ دست بدامن بهشتی و منتظری و خامنه ای و رفسنجانی شد. همین علی یه کتی ملعون اولین نفری بود که با سرعت خود را به خمینی رساند که آقا چه کردی؟ هنوز پا نگرفته قلممان دارد میشکند؟

خمینی ابتدا زیر بار نمیرفت و اصرار داشت آنچه گفته صحیح و مطابق روایات صدر اسلام است و اگر سپاه و کمیته و بسیج در آن زمان بود و این همه مرید احمق ، محمد یکشبه دنیا را فتح میکرد!

ولی وقتی بقیه و از جمله بازرگان آمدند و خطر اشاعه خبر فتوی و نتایج سخت آنرا به وی گوشزد کردند. با آنکه این نطق چند بار از طریق رادیو و تلویزیون نیز پخش شده بود ، راضی شد که نطق دیگری بکند و این اشتباه را به صورتی بپوشاند. رفسنجانی مخالفت کرد و گفت اگر چنین شود و شما حرفتان را پس بگیرید اثر خوبی در مردم ندارد و شما را دمدمی مزاج میپندارند.

گویا آیت الله منتظری راهی پیش پا نهاد تا بصورتی این روغن بزمین ریخته را جمع کنند. راه این بود که نوار دستکاری شود و در زمان گفتن این جمله نوعی پارازیت صوتی روی آن انداحته شود که واضح بگوش نرسد و آنرا مجددا پخش کنند! و اگر کسی پرسید اشکال فنی را بهانه کنند. پیشنهاد مورد تایید قرار گرفت و قطبی مسئولیت اجرای آنرا به عهده گرفت و در صدا و سیما دستکاری روی نوار آغاز شد و ظرف مدت دو ساعت دوباره نوار صوتی را این بار همزمان و در سراسر ایران پخش نمودند و نوار ویدیوی تلویزیونی را بکلی کنار گذاشتند (شاید هم نابود کرده باشند).

برای خالی نبودن عریضه بعد از ظهر همانروز در رادیو و هم در تلویزیون و برای اولین بار از جانب دستمال بدستان بارگاه وی اعلامیه ای صادر شد که: این جمله در اثر خرابی میکروفون و انعکاس بلندگو ها مخدوش و تحریف شده و منظور خمینی این جمله بوده که:

(پس از رحلت ، منافقین آنزمان نگذاشتند وظیفه محمد به سرانجام رسد!)

چرا یکی از این نو مسلمانان دو آتشه این گفته خمینی را به چالش نمیکشد؟

این گفته یک ملای شپشوی تازه به قدرت رسیده بود که ادعای رهبری جهان اسلام را میکرد نه یک خارجی و یا روزنامه نویس یا کاریکاتوریست غربی یا شرقی.

چرا یکی از این مسخ شدگان شعار بدست لایشعر نمیپرسد که:

خسارتی که رهبران مذهبی ایران به اسلام و قرآن و محمد زده اند از چاپ چند کاریکاتور ، صد ها مرتبه مخرب تر و فاجعه آور تر است؟

نصب و آذین بندی شمایل این امام و آن معصوم در مساجد و تکایا با صورتک پرستی (بت پرستی ) چه تفاوتی دارد؟

مرثیه و ذکر مصیبت خوانی و گفتگو از پستان و ساق پای سپید و چشمان بادامی و بیضه گردن این معصومه و آن معصومه را در کدام فرقه مذهبی غیر از شیعه ملایان شهوتی میتوان یافت؟

چرا دزدی ها ، قتل ها ، تجاوز ها و بدعت گذاریهای این ملایان از خدا بیخبر را منتشر نمیکنند؟

نص صریح میگوید دروغگو دشمن خداست و باید زنده سوز شود ، کدام یک از ملایان حاکم حرف راستی گفته اند؟

تا کی با تکیه به حکم تقیه ، پوشاندن تعفن اعمال و رفتار ملایان را باید شاهد بود؟

چرا چشم مردم را نسبت به اعمال آشکار و نهان این مرتدان پولپرست و غرق شهوت باز نمیکنند؟

این ها که از دهه فجر نام میبرند و برای آن جشن های آن چنانی میگیرند ، چرا ( اصل نوار های کذایی ) خمینی را بدون دستکاری پخش نمیکنند تا حداقل مردم ایران این بار با تامل و تفکر بفهمند چه چرندیاتی را میگفته و چه اراجیفی را سر هم میکرده؟

وعده های دروغ بیست و هفت سال پیش ویرا چرا منتشر نمیکنند؟

چرا به مردم نمیگویند مدینه فاضله که وی وعده میداد ، همین جامعه حاکمان و ملایان دزد و شارلاتان و دروغگو و نسل کشی است که در راس کارند و خون ایرانیان را در شیشه کرده اند؟

آیا با جنایتکارانی که شیعه را به تمسخر گرفته و از ماهیت آن پایگاهی برای ماندن در راس قدرت مطلقه بسوء استفاده ، و تحت نام اسلام و مسلمین به نوامیس مردم تجاوز میکنند و انسانها این شاهکار خلقت الهی را حیوان تصور میکنند ، سئوال نمیکنند کجای احکام خدا این رفتار وحشیانه نوشته و یا منقول شده است؟ ( البته نه آن جملاتی که در کتب مرجع ملایان عقل گسیخته دیگری نوشته شده و مطالب بی اساس آنرا به دروغ به خدا و پیغمبر نسبت میدهند)

چگونه دیوانه ای تروریست و آدمکش را به عنوان رئیس جمهور یک ملت به مردم شریف آن قالب میکنند و سپس با خرافات و اوهام وی را تایید شده و نظر کرده امام زمان میدانند؟

کدام یک از این عفونت های کذاب را مردم ایران از جان و دل و از روی عقال و منطق انتخاب کرده که بخود اجازه میدهند برای پیشبرد مقاصد شیطانی و فقط در مواقع ضروری نیت کثیفشان را پشت نقاب ملت خواهی و ملت پرستی و بنام آنان اعمال کنند؟

کجا هستند آن پاکان و نیکان مذهبی که خدا را هنوز خدا میدانند نه نماینده ملا در آسمان ، تا اعمال و کردار قشر کثیف حاکم و دستمال بدستان متعفن تر از خودشان را که در رئوس اجرایی این مملکت گذاشته اند ، زیر سوال کشند؟

آیا فکر میکنید هنوز به دنیا ثابت نکرده اند که کل شیعه را به گمراهی و تعفن و تمسخر کشیده اند؟

آیا این جنایات و فسق و فجورات همان وظایفی بود که محمد نتوانست و خمینی آمده بود تمام کند؟!

این دهه فجر نیست ملایان از خوک کثیف تر ، بل 27 سال زجر است.

7 Comments:

Anonymous Anonymous said...

با سلام بر شما
متاسفانه این ملایان کاری کرده اند کارستان و جای هیچ حرف و دفاعی باقی نگذاشته اند
مقاله بسیار جالب و قابل تاملی بود
موفق و پایدار باشید

2:08 AM, February 05, 2006  
Anonymous Anonymous said...

duste aziz,
bad nist ye sar be in safe bezanid:
http://1384.g00ya.com/politics/archives/042989.php
paydar bashid.

3:31 AM, February 05, 2006  
Anonymous Anonymous said...

آخه دیگه برای کسی شکی برنمانده که آقایان نعمتی را برای ما به ارمغان آوردند که اروپا برای بدست آوردنش حداقل 200 سال تلاش کرد.
پس از 27 سال اسلام را آقایان چنان بی آبرو کردند که افرادی مثل ما باید بیش از 200 سال روی آن کار و تلاش فرهنگی می کردیم تا به این نتیجه مطلوب برسیم.
چه نعمتی از این بهتر؟

10:17 AM, February 05, 2006  
Blogger روابط عمومی نانا said...

اي گاو مقدس عزيز

من که به امثال تو نازنين بند نميکنم که توي پيام گير
ملا حسني جون نوشته اي !!! با من دهان به دهان
نشوند !!!!
من فقط و فقط به جانيان اسلامي و کارگزاران مادر جنده
آنان و
هرکسي که تو وبلاگستان گهي بزرگتر از دهانش بخوره
بند ميکنم به والله !!!!!!
اين رقم که رقمي نيست گاو جون
اساسا حتي از استعداد ذاتي و نيچر دادي من هم بسيار
کار کمتري است .
آنچنان زندگي مرا براي شناختن رجاله ها و تفاله ها صيقل
داده که تا بتونم نميگذارم احدي رجاله از زير قلمم جان
سالم بدر برد
وظيفه امثال شما گاوهاي مقدس هم به عنوان کمک به
من اين است که توجه ام را به هر مادرجنده الاغي مثل
اين مرتيکه مخبث درخشان جلب کنيد تا يه مشت و مالي
بهشون بدم
باقي بقايت ....درخشان فدايت ..... نانا

9:15 PM, February 05, 2006  
Blogger A said...

من نمی دونستم این رو. ممنونم.

2:35 AM, February 10, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Salam
vaghti ye seri adame taze be doran resid e va nadan mesle shoma dost aziz mian darbare enghelab islami va rahbare aziz khomieni ezhare nazar mikonand dige jaee baray sohbat baghi nemimone

shoma hamon afradi hastid ke vaghti in hame daste gol ( javanan ) par par shodand ya az Iran farar karde boodid ya to khone haton makhfi shode boodid,pas agar mishe alan ham lotfan dahaneton ra bebandid ke joz alode kardan havay jame e fayede digiee nadare

ya inke dorost fekr konid ( baeed midonam ) va az neveshtan yave ha beparhizid

ya ALi

9:47 PM, February 10, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP Voice over ip usb 800 car number phone rental mp3 players With tramadol The lowest price for adipex http://www.dial-up-isp-0.info/isp-services.html Accept visa card via internet unsecured Teen fuck machines Propolene+slimming+tablets

7:26 AM, February 23, 2007  

Post a Comment

<< Home