.comment-link {margin-left:.6em;}

Thursday, December 15, 2005

زوزه در شبهای مهتابی

پس از مرگ یاسر عرفات و کنار گذاشه شدن دار و دسته باجگیر و قدرت طلب و دیکتاتور فلسطین که طرفداری از ج.ا. یکی از برنامه های نان آور آنان بود ، آب در لانه مورچگان انداخت. مدتها بود فلسطین تقریبا از مردم بومی آن تخلیه شده و گروه های مسلح تروریستی مورد حمایت مالی و یا انسانی ، قدرتهای خارجی جای آنان را گرفته بودند و اینان بجای مردم واقعی فلسطین تصمیم میگرفتند.

حملات هوایی - موشکی اسراییل به قیمت از دست رفتن جان بسیاری از سران و مزدوران تروریستی انجامیده که سالها توسط خارجیان ( از جمله سپاه پاسداران ج.ا. ) تعلیم و تربیت داده شده و قدرت فراوانی در گروه یاسر عرفات داشتند و میلیاردها دلار نفتی برای اجرای آن خرج شده است .

روی کار آمدن رهبریت جدید که بیچارگی و درماندگی مردم فلسطین را نه در عداوت و درگیری با اسراییل بلکه در بندگی و اطاعت و بازیچه سیاسی بودن مردم فلسطین در دست کشور های منطقه می بینند ، عملا به این سر سپردگان اعلام جنگ داده اند و دستهای آنان را باز نمیگذارند تا با بهای جان مردم فلسطین منویات خود را پیاده کنند.

این بازیهای جدید ج.ا. و سوریه در اعلام مکرر آنکه مردم فلسطین باید خودشان! تصمیم بگیرند و برای آینده شان رای بدهند دارای دو زیر بنای بسیار مهم است که اولی بخاطر به قدرت مجدد رساندن همان سازمانهای تروریستی و خفقان زا و نیمه متلاشی شده در فلسطین و دومی جلوگیری از اشاعه سیاست دولت جدید برای رساندن مردم فلسطین به دموکراسی واقعی است که از نظر سران ایران و سوریه برای آینده منطقه بسیار خطرناک و زیر و زبر کننده ارکان خودمحوری حکومت آنانست .

سوریه و ج.ا. یا هر کشور مرتجع منطقه دلشان برای مردم فلسطین نمیسوزد ، اینان ترس از این دارند که دولت فلسطین آزاد ، عراق دموکرات و یا افغانستان مستقل راه را بمردم سایر کشورهای همجوار نشان دهد و پایان عمر خودکامگان منطقه باشد.

یاوه گویی های مکرر آقای ا. ن. در مورد اسراییل دلیل همین سیاست مزورانه ایست که آنرا بنام مردم ایران قالب میکند و بدتر از آن نیز نیات خیمه شب بازانی که اجازه میدهند ملیجک و دستبوس دربار این چنین در شبهای مهتابی زوزه کشی کند .

3 Comments:

Anonymous Anonymous said...

حضرتعالي كه دستي به سر و روي مقدس ها كشيده اي بفرما علت اينكه رفراندوم در ايران مشكل شرعي دارد و در اسرائيل يا فلسطين نه چيست؟ نكنه در اسرائيل هم اينها مي خواهند بر انتخابات نظارت كنند؟

3:25 AM, December 16, 2005  
Blogger ورجاوند said...

حامد عزیز ، جواب این سئوال در خود سئوال نهفته است. رفراندوم در نفس بمعنی "عملکرد رجوع به آرائ مردم جهت تایید و یا عدم پذیرش یک لایحه بنیادی است. در رژیم ج.ا. رفراندوم امکان ندارد زیرا ملایان حاکم میدانند نتیجه از همان ابتدا چیست بنا بر این برچسب مشکل شرعی بر آن میزنند.در حقیقت وحشت از دست دادن قدرت را با لغت شرعیت میپوشانند ولی از آنجا که مرغ همسایه غاز است در هر کشوری که ج.ا. قصد نفوذ داشته و سران آن با آن مخالف باشند رفراندم لازم و خواست مردم و اصولا از حقوق اولیه آن مردم تلفی میگردد. مهم نیست اسراییل غاصب و یا فلسطین مغلوب باشد

4:30 PM, December 16, 2005  
Anonymous Anonymous said...

That's a great story. Waiting for more. Tushy lesbians http://www.childrensshoes0.info pharmacies

10:44 AM, April 25, 2007  

Post a Comment

<< Home