.comment-link {margin-left:.6em;}

Monday, February 13, 2006

تبلیغات 1

یک ضرب المثل انگلیسی است که میگوید:

A man with a hammer, all problems are like a nail.

یکی از تعاریف این مثل اینست که: برای کسی که چکش در دست دارد ، مسایل حکم میخ را دارند.

در این اواخر مسایل بسیاری در مورد انتشار کاریکاتور های اسلامی پیش آمده که باعث تظاهرات و آتش سوزی ها و قطع روابط سیاسی و کشتار و نفرت از این و آن و .... شده است.

در غرب صحبت از آزادی مطبوعات است و بعضا از خود سانسوری سخن میگویند و در بعضی کشور های اسلامی صحبت از کفر و زندیق. بعضی آنرا به اسراییل نسبت دادند و بعضی سوء تفاهم تلقی نمودند. گروهی تاریخ را زیر و زبر کردند و تصاویر دیگری را بیرون کشیدند و مینیاتور ها و شمایل های مختلف را از کتب قدیمی بیرون کشیده و چاپ و پخش کردند که شاید آبی بر آتش ریخته باشند و دسته ای از کودتای خزنده غرب در قبال اسلام سخن گفتند. برخی هنر و بعضی توهین.

من به شخصه آنچه را که مایه رنج و عذاب و تألیم روحی و جسمی انسانها باشد جایز نمیدانم ولی پنهان نمیکنم که واقعیت سوء استفاده از این ماجرا را نباید ساده و پیش پا افتاده انگاشت.

دو موضوعی که کمتر کسی به آن توجه نموده: یکی زمان اجرای این اعتراضات و دیگری چه کسانی از این آب گل آلود بهره میگیرند؟

به استناد تاریخ روزنامه ، مورد انتشار کاریکاتور ها ، چهار ماه طول کشیده تا از دانمارک وارد کارخانجات گوبلزی خاور میانه گردد و اعتراضات به خیابان ها کشیده شود!

احمقانه است اگر تصور کنیم که 27 کشور اسلامی با آن قدرت مالی خارق العاده که سفارتخانه در کپنهاگ دارند و وظیفه تمام آنها به زبان غیر دیپلوماسی <جاسوسی به نفع کشور مطبوعشان است> چهار ماه در خواب بودند و هیچ کدام از آنها نه دبیر فرهنگی دارند و نه اهل مطالعه اند و نه روزنامه خوان و نه حتی مسلمان با سوادی در کشور دانمارک وجود دارد و یا دیده ای برای شناخت کاریکاتور و یا معنی آنرا میفهمند که خبر چاپ را به اطلاع یکی از اعضاء این سفارتخانه ها برساند!

کشوری را که سنگ تبلیغاتی این تصاویر را از دیگران بیشتر بر سینه میزند ، ج.ا. است. دستگاه های ضد اطلاعاتی غرب به این نتیجه رسیده اند که ایران در پشتیبانی مالی و فشار بر مسلمانان ساده دل و بی خبر از منویات پشت پرده و کارگیری تبلیغاتی از هیچ کوششی فروگذاری نمیکند. دستگاه های تبلیغاتی رژیم تا آنجا پیش رفته اند که رفتار کودکانۀ تقابل به مثل را پیش کشیده اند و کاریکاتور کشتار یهودیان در جنگ دوم را به مسابقه گذاشته اند! به نظر میرسد نتیجه آن چیزی بجز خوراک تبلیغات نماز جمعه ای داخلی و پافشاری بر جهالت رهبران ج .ا. و تمسخر بیشتر در جهان آزاد نیست که این هم باز تمام حقیقت نیست! با آنکه ظاهرأ به نظر میرسد ج. ا. در این ماجرا بازنده است باید اذعان نمود که در واقع برنده اصلی است! و چگونه دموکراسی جا افتاده شده غربی به محاکمه نا خواسته کشیده شده است؟

ادامه دارد....

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

آخوند یعنی نان به نرخ روز خور ، یعنی بهره بردن از هرچیز ، حتی اگر تاریخ مصرفش گذشته باشد

5:08 PM, February 13, 2006  
Anonymous Anonymous said...

اتفاقا من مطمئن هستم که بازنده این جنگ زرگری جمهوری اسلامی است دلایلش را خواهم آورد.
این جنگ زرگری را یا جمهوری اسلامی بوجود آورد تا مثلا به خیال خودش برای آمریکا ماهیچه هایش را به نمایش بگذارد و مثلا آنها را از حمله به ایران بترساند و همزمان نگاه مردم را از مشکلات داخلی و بحران اتمی منحرف کند و حالا دارد نتیجه درست برعکس می‌شود و همیین توحش باعث خواهد شد که حمله به ایران تسریع داده شود و دیگر حتی همان تعداد از اروپایی‌ها هم که به مخالفت با جنگ عراق برخواستند حالا سکوت کنند تا یک بار برای همیشه کلک حکومت آیران کنده شود.
یا اینکه این ماجرا را آمریکا علم کرد تا به همان دلیل قبلی به راحتی بتواند کلک آخوندها را بکند و آخوندها هم به قول سرکار استوار پولتیک خوردند و حالا چه دلیل اول را بپذیریم چه دلیل دوم را در هر دو حالت نتیجه یکی می‌شود و در این میان جمهوری اسلامی حداقل یک بار همان اشتباهی را که نباید می‌کرد کرد و همین یک اشتباه گور این رژیم را خواهد کند.
این وسط فقط بیچاره ملت ایران باید هزینه خونریزی آنرا بپردازند.

2:31 AM, February 14, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... » » »

12:43 AM, February 22, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Excellent, love it! Chile national flower Plymouth neon car bike racks review subaru forester Smallest portable printer horizon instructional system lincoln ca bald hair loss howtostophairloss.com paint on tooth whitener Subaru wrx modifications refinance your loan Business+small+voip

12:10 PM, March 03, 2007  

Post a Comment

<< Home