.comment-link {margin-left:.6em;}

Monday, February 27, 2006

تبلیغات 4

زندگی در سایه مرگ

در خبرهای امروز آمده بود که در دزفول و آبادان بمب گذاری و تعدادی زخمی شده اند. معمولا تا امروز ، رژیم بلافاصله آنرا به انگلیس و آمریکا و اعراب جدایی طلب سنی و ... باید دید این یکی را فردا به چه گروه یا کشوری نسبت دهند. رژیم با تجاهل و یا عمد سعی دارد گناه را بگردن همه غیر از اشتباهات فاحش و نژاد پرستی مذهبی خود بیاندازد.

فراموش نکنیم اقرار ماموران وفادار و اجرایی رژیم را در مورد بمب گذاری در مسجد فیض و امام رضا و سایر مساجد سنی ها در زاهدان و ترور های زنجیره ای و آخرین آن تخریب حسینیه دراویش گنابادی قم و ....

گویا رژیم ام القرای ظلم اسلامی! فراموش کرده که ایرانیان بندر ترکمن و گناوه و زاهدان و مناطق کرد نشین و ..... را که اکثرا سنی هستند چگونه با کمک واحد های مسلح و توپخانه و هواپیما و هلی کوپتر به صورت وحشیانه بمباران و تخریب و از کشته پشته ها ساختند و در خیابانها زنان و کودکان را جلو دیوار ها گذاشتند و فقط بخاطر مسلمان بودنشان با مسلسل کالیبر 50 تیرباران نمودند.

دو ماهی نیست که رییس جمهور دست نشانده بیت رهبری و نا محترم ( آغای ا.ن. ) به اهالی محترم ترکمن صحرا اولتیماتوم دادند به هر کسی رای داده اید از او درخواست بودجه جهت آبادی و عمران منطقه کنید!

همه غیر از جوجه مزدوران بسیج (تا شستشوی کامل مغزی و ایجاد نفرت کامل از همه غیر از اربابان جنایتکار) که روی آنها سرمایه گذاریهای کلان شده میدانند که این بمب گذاریها کار همان کسانیست که در زمان انتخابات فرمایشی در تهران و سایر شهرها مردم را به خاک و خون کشیدند. همه میدانند که دست کثیف و آلوده بخون آفت الله مصباح ها و حجتیه ای ها و سایر ملایان خونخوار رژیم در پشت تمام این کشتار هاست که زهر چشم از ملت از همه جا بریده ایران و رهبر بافوریان جهان بگیرند و ارعاب حکومتی را امری عادی جلوه دهند.

حتی کار به جایی رسیده که محل زندگی دایم فقیه مطلقه که همه را به شهید شدن تشویق میکند ، دیگر در بیت رهبری نیست و محل زندگی ویرا به عمق 120 متری زیر زمین ، نقل مکان کرده و بهانه هم احتمال بمب های لیزری آمریکایی است و فقط نیروهای جانباز و وفادار مسلح حفاظت از جان خامنه ای را به عهده دارند. زیارت ایشان حتی توسط خانواده خودش نیز از هزاران فیلتر و بازرسی میگذرد.

خوشبختانه این طلیعه سقوط و پایان کار همه دیکتاتور هاست که پس از مدتی حتی از سایه خود نیز وحشت دارند و .... از طرفی دیگر ، کلوخ انداز را پاداش سنگ است.

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

گاو مقدس گرامي

جانم برايت بگويد من حتي فکر ميکنم که اين خامنه اي واحداليد
و رفسنجاني و امثالهم حتي در ايران نباشند و اين زير زمين
رفتن هم يک پوششي است براي اين قضيه
خوب اينان از همه بهتر ميدانند که اگر شلوغ پلوغي شود حقيقتا
تکه بزرگشان گوششان است
تو غافلي از اين همه کينه و نفرت که در قلب يک ملت ميجوشد
اين چيز کمي نيست و بسيار هم ويرانگر است اگر رها شود خشک
و ترشان را با هم خواهد سوزاند
تو فکر ميکني برادري که برادرش را اعدام و يا زير پلي کشته اند
از مثلني فرزندان يا نوه هاي اين مادرجندگان جنايتکار خواهند
گذشت ؟
پس اينان مانند روباهان و گرگان وحشت زده اي فرار خواهند کرد
اگر تا کنون نکرده باشند
مطلب ديگري را هم که من بايد بگويم اين است که به محض کمي
آشوب مردم به آساني قادر به مسلح شدن از طريق خلع سلاح
ده نفر بسيجي و با آن اسلحه ها خلع سلاح کردن هزاران و مسلح
شدن هستند شکي نداشته باش
اگر پافشاري و کله خري اينان براي ماندن در قدرت ادامه يابد باور
کن مردم انتقام تمامي اين بيست و هفت سال را از تک تک اينان
و فرزندانشان خواهند گرفت . من شکي ندارم . نانا

6:26 AM, February 28, 2006  
Anonymous Anonymous said...

اولا مرگ خوبه ولی برای همسایه ، تازه ، چه ایرادی داره خامنه ای و مصباح و احمدی نژاد و رفسنجانی و... از خودشون محافظت کنند که مبادا زبونم لال یه جوری بلا سرشون بیاد . بابا از این نسل دیگه وجود نداره و باید تحت نظر و محافظت باشند و الا تا هزار سال دیگه هم از این احمق ها تو دنیا پیدا نمیشه و اینها هم آخرین بازمانده ها هستند

3:05 AM, March 03, 2006  
Anonymous Anonymous said...

درود
مطالب ارزنده و قابل ستایشی بود
شایسته یاداوری ایست مطلب که در ابتدای تارنمایت یاداشت کردهای بسیار جالب و نشان از هوش و اطلاعات وسیعت در زمینه تاریخ است امیدوارم که این گونه باشد
ضمنا تار نمای مرد پیر در صورت تمایل شما اماده تبادل پیوند با تارنمای شما میباشد
اورمزد نگهبانت باد
پاینده ایران

5:11 AM, March 03, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP pga betting odds sportsbook comp scam Japenese schoolgirl anal World cup of hockey 2004 how a merchant account works Scrabble en linea en espaol olympic sportsbook matching player donations to raise sports+betting+line Carmen huge tits ebony Black jack slot gang bang bors laser tattoo removal 2005 audi a4 2 0t Diets lowering cholesterol ford ranger suspension lift kits licensed sportsbook bets internet sport book site I want to watch a long sex video Retail compare merchant account egg crate foam mattress pad

11:02 PM, February 03, 2007  

Post a Comment

<< Home