.comment-link {margin-left:.6em;}

Tuesday, April 11, 2006

تبلیغات 8

سقوط

اینجا بود که خود فروختگان سیاسی با نامهای مختلف وارد بازار تشتت فکری ایرانیان شدند. قدرت های کهنه شرق و غرب با چهره های مخفی در زیر نقاب های جدید وطن پرستی ، مردم خواهی ، ایران دوستی و دموکراتیک و پشتیبانی از مذهب با شعارهای نو و فریبنده مانند قارچ از زیر زمین بیرون آمدند.

اروپا با شعارهای جدید اسلامی و سوسیالیستی! ، اتحاد جماهیر شوروی با شعارهای مارکسیستی ، چین با شعارهای کمونیستی و آمریکا با شعارهای سرمایه داری به نابودی جامعه تازه پا و خواست واقعی ایرانی کمر بستند.

بخاطر نارسایی تکنولوژی (با مقایسه با امروز و وجود ماهواره و اینترنت و تلفن های مدرن) بیشتر تبلیغات از طریق رادیو انجام میشد و زمانی بود که رادیو های فارسی زبان را میشد از پکن ، باکو ، مسکو ، استانبول ، لندن ، بخارست ، بن ، موناکو ، دهلی ، کراچی ، پاریس ، استکهلم ، ورشو ، بوداپست ، برلین ، رم ، سیدنی ، لاهه ، واشنگتن ، بروکسل ، هلسینکی ، تیرانا ، زاگرب ، اسلو ، لیختن اشتاین .... روی امواج مختلف و در تمام 24 ساعی شبانه روز شنید. اینها غیر رادیو های مخفی دیگری بود که در اطراف مرزهای ایران مستقر و طوفان مسموم تبلیغاتی خود را ظاهرأ علیه شاه و در باطن برای پایان دادن به جنبش آزادیخواهی مردم ایران و خاورمیانه بکار میبردند. غیر از استفاده از امواج رادیو ، ورود جزوه و نشریه و کتاب و کاست و فیلم از طریق سفارت خانه ها که زیر نام آتاشه های نظامی و اقتصادی بود. همزمان و ناگهان ، همه از چپ و راست عاشق ایران و ایرانی و دموکراسی و رفاه و سعادت ما ایرانیان شدند!

خرید و سوء استفاده از دانشجویان ایرانی در تمام نقاط دنیا به منظور همکاری عقیدتی و مسلکی ، بازی دیگر دوستان! ایران بود و چه جوانانی از این قبیل قربانی و در زیر خاک بیگانه نخفته اند . کلمات فریبنده و آرامش بخش و دوستانه و تمام آنها وعده بهشت های خیالی مذهبی و غیر مدهبی و سرمایه داری میدادند. تشویق به کشتن و کشته شدن میکردند. نافرمانی مدنی را ترغیب و مخالفت با هر چه که در مقابل آنان بود مجاز میشمردند حتی اگر اصل آن منطقی و عقلایی و برای رفاه و آسایش و امنیت ایرانی باشد! آتش زدن و بمب گذاری و ترور و غارت بانک ها و ادارات دولتی و ملی را لازم و با نقشه های ماهرانه و ارایه ابزار و سلاح مخرب تایید میکردند. ماکیاولیسم مذهبی و عقیدتی را مقدس میشمردند و هرگونه منطق شعوری را دشمن و معاند با خواسته ایرانی! خاینین به آب و خاک و مردم ایران هم در داخل بیکار نبودند و از تو بیک اشاره و از آنان به سر دویدن.

شاه درمانده که سقوط را نزدیک میدید فریاد زد و از ارتجاع سیاه و سرخ و ایرانستان و جنگ و خون و خفت و خرابی و کشتار و انهدام و غارت و برده واری پس از خود خبر داد و همه خندیدند حتی بندگان جیره خوار دستگاه خودش. تفو بر تو ای چرخ گردون تفو ....

شالوده و نظام جدید را برایمان چنان رقعه زده بودند که امروز و پس از گذشت حدود بیست و هشت سال مردمی هستیم منفعل و نادم و مالیخولیایی و معتقد به هیچ! به فرقه ای تکیه داریم که گردانندگانش مشتی قاتل و دزد و انسان خوارند. همه را تشویق به انتحار و مردن میکنند و خود در زیر خرقه ریایی خویش مدرن ترین جلیقه های ضد گلوله میپوشند و بر اتومبیل های ضد خمپاره سوار میشوند. برای مردم از نجابت و استمساک و عدل و تساوی و انسانیت و شرف روضه میخوانند و در اقامتگاه های مرفه و مدرن ضد بمب و زیر زمینی خود دختران ده ساله را صیغه یکشبه میکنند.

مردمی با قومیت های مختلف ، عقاید و مرامهای گوناگون ، هاج و واج و مبهوت و درمانده را با لطایف الحیل از زن و مرد و پیر و جوان و خواهر و برادر و همسر و فرزند دوست و غریبه در مقابل یکدیگر قرار داده اند و با سفسطه و مغلطه و ایجاد جو مصنوعی نفرت و انزجار وادار به مقابله و کشتار یکدیگر میکنند. خرافات و اوهام و اوراد خود ساخته را ممزوج و بنام فرامین الهی به مغز مردم فرو و قالب میکنند و هر آنکس مخالفت نماید کافر و مهدورالدم شمرده و نوچه گان لایشعر و خون آشام غائله را خاتمه میدهند. با زیرکی شیطانی و توسط عوامل معمم یا مکلای یک کاسه خود در مورد مشکلی اظهارات ضد و نقیض میکنند و مردم عادی را به بازی تبعیت از این و آن میکشانند و پس از شناسایی کامل مخالفین و موافقین پاکسازی یا ساده تر انهدام گروه مورد نظر را آغاز و نامش را پیروزی حق بر باطل میگذارند. هر کس دیگری را متهم و مسئول خرابی و انهدام میداند و هیچکس نمیگوید که خودم اشتباه کردم و یا مقصرم. خود را نماینده خدا و سایر مردم دنیا را حیوان و نجس قلمداد میکنند و به خدای خود مفتخر!

خدای امروز نامش نفت است و این خدای جدید است که قدرت فوق العاده خود را به جهان نشان میدهد و غرب و شرق با تحمیل ایده های خود بیشترین استفاده مالی را در حقیقت از نفت میبردند. هر چند با در دست داشتن کل بازار خرید و فروش نفت و تعیین قیمت از طرف مراکز بورس غرب عملا قدرت قیمت گذاری از دست تولید کننده (اوپک) خارج و کشور های اوپک عملا اسباب بازی دست ابر قدرتمردان مالی و سیاسی تعیین کننده نرخ های روزانه نفت اند.

فراموش نکنیم که روسیه امروز حداکثر استفاده مالی را از این بازار آشفته میبرد و با زیرکی و فروش و نفت و گاز خارج از اوپک بر دنیای تشنه نفت فرمانروایی میکند و از طرف دیگر کهنه سلاح ها و تکنولوزی سی سال قدیمی خود را با رنگ و بوی نو و به بهای فراوان به سایر کشورهای منطقه از جمله ایران میفروشد و مغز خر خوردگان حاکم بر ایران نیز نام آنها را اختراعات و اکتشافات جدید میگذارند. فریب و خدعه های کهنه را با پوششی نو به خورد ایرانی میدهند و قاچاق بمب های اتمی روسی ظاهرأ مفقود در اکراین را هم جزء اکتشافات و اختراعات اسلامی خود قرار میدهند.

از طرفی نرخ گذاری و طمع روزافزون ابر قدرتمردان بازار سرمایه داری و تاثیر مستقیم تصمیمات آنان را در کشورهای مسلمان اوپک که در رویاهای مذهبی خود مغروق نگهداشته اند ، بحساب توانایی سیاست های مشعشعانه سیاستمداران کشورهای اوپک میگذارند و این دغلبازان تاریخ در بوقهای رسانه ای و به مردم خود چنین تلقین میکنند که این نتیجه سیاست های ماهرانه اقتصادی آنان است که هر روزه قیمت نفت بالا و بالاتر میرود!!

بقیه دارد....

8 Comments:

Anonymous Anonymous said...

درود بر تو دوست عزيز

!!!و چه ديديم ايرانمان ، ايرانستان شد

عزيز مطلب بسيار زيبائي نوشته ای از سقوط ايران .... و افسوس و صدافسوس که اين اُپوزيسيون از هم گسيخته هنوز بر سر عقل
.نيامده اند که ايران بر لبه پرتگاه است
...مطلبت را دنبال خواهم کرد

1:09 AM, April 12, 2006  
Blogger آهو said...

سلام گاو مقدس جان :
اين تيكه اي كه راجع به قبل و بعد از انقلاب نوشته بودين خيلي بامزه بود. خيلي ممنون از پشتيباني گرم شما همشهري عزيز. البته من فكر نكنم عضو بشم ولي خوب 100% به وجود كشور اسراييل اعتقاد دارم. ميدونم كه در ايران اصلا درك درستي از واژه صهيونيست نيست. ولي شما جزو روشنفكران آگاهي هستيد كه دقيقا معني اين واژه رو ميدونيد و منظور من رو درك كرديد.

6:19 AM, April 12, 2006  
Anonymous Anonymous said...

هنگام عبور .... بايد دمي ايستاد و سلام كرد و استفاده نمود ...0
درود

7:24 AM, April 12, 2006  
Anonymous Anonymous said...

UKRAINE 3 sale pish khalabanaye niroo havaee sepah ro amoozesh dad ke chejoori betunan bombe atomi ro DELIVER konan

9:34 PM, April 12, 2006  
Blogger Winston said...

اینها بدون کمک امریکا هم مشغول سربریدن ملت بوده اند

8:03 AM, April 13, 2006  
Blogger Winston said...

Re your comment on my weblog, I agree with you truly!

I just stated my opinion on things I have seen!

thnx for visiting

9:44 PM, April 13, 2006  
Anonymous Anonymous said...

با درود
بابا پیله کردی به این علی گدا. اونوقت هنوز حجته الاسلام بود نه آیت الله
****
پاسخ .... با درود متقابل
....!! تنها پالونش عوض شده
حوري

2:03 AM, April 15, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Hey Ahmadinejad, STFU you stupid idiot! (with poll)

http://dailykos.com/storyonly/2006/4/14/213436/617

5:49 AM, April 15, 2006  

Post a Comment

<< Home