.comment-link {margin-left:.6em;}

Tuesday, April 18, 2006

ترور

You're basically killing each other to see who's got the better imaginary idol.

Jeni Richard

با عرض تسلیت به خانواده های عزادار اسراییلی و اظهار همدردی با آنان و آرزوی شفای عاجل برای مجروحان حادثه و همچنین تسلیت و تاسف برای خانواده آن نوجوان فلسطینی شستشوی مغزی داده شده که زیر پوشش نام مذهب مواد منفجره در اختیارش میگذارند و وی را وادار به رفتن به راهی بی بازگشت میکنند.

مهم نیست مذهبتان چیست و به چه چیز اعتقاد دارید. مهم اینست که لحظاتی قاضی بی غرض باشید و فقط چند دقیقه خود و اعماق افکار خود را قضاوت کنید. من نه وکیل خداوندم و نه ادعا دارم خدا نیازمند وکالت هیچ کس میباشد ولی به نام انسانیت و بشریت لحظه ای کلاه خود را قاضی کنید و خود را بجای خدای خود بگذارید!

این همه کشتار و قتل و جنایت و ترور را که بنام خدا انجام میدهیم و آنچه را که به نام فرمان و دستور وی به او نسبت میدهیم ، واقعاً خواسته اوست؟ آیا خدا قاتلی است در عرش که به ما فقط اجازه یا فرمان میدهد: قتلو فی سبیل الله؟

آیا خدا گوهر دیگری در راز خلقت نیافته به جز فرمان کشتن انسانها توسط انسانها؟ آیا خدا خودش بلد نیست یا نمیتواند بشر را نابود کند که مجوز کشتار بشر را به دست مشتی دیوانه و دنیا طلب و محجور داده است؟ کسانی که بجای داشتن جوهر انسانیت فقط خوی و سبعیت حیوانی دارند.

آیا شرمنده و خجل نمیشوید که مخلوقات شما در نام شما چه جنایت هایی به نام شما نمیکنند؟ آیا احساس نمیکنید که نه فقط اشرف مخلوقات نیستید بلکه گرگ گرسنه ای هستید که حتی بر خلاف منش گرگان یکدیگر را هم میدرید و میکشید؟

اگر مذهب از مصدر عربی "ذهب" به معنای راه رفتن باشد پس به معنای راهرو یا رونده راه است و به این سیاق باید گفت انسان ( مذهب ) را به عنوان راهی برای رسیدن به آنچه که کمال و معبود است می پیماید.

آنچه را که از خدا و کرامت و عظمت و بخشش و گذشت وی میدانیم آنی نیست که امروز با سوء استفاده از نامش بخاطر ابقای مقام دنیایی و یا اثبات حقانیت صوری یا عقیده خود مرتکب میشویم.

خدایی را که امروز سعی به شناسندن به ما دارند "مردی" است قهار با چشمانی گشاده و سبیل و ریشی درهم و شمشیری گداخته در دست که در عرش کبریایی خود نشسته و فقط یک فرمان صادر میکند .. قتلو (بکش).... آیا در قضاوت خود تصور بودن چنین خدایی را دارید؟

هر مرامی که چنین نموداری از خدای ادعایی خود را برای من مجسم کند ، مذهب من نیست.

از دید مذهبی آنچه مسلم است چنین جنایاتی که بنام و در زیر پوشش نام خدا انجام میشود نه فرمان خداست و نه خواسته و هدف آفریننده بلکه این حس حیوان صفتی ماست که انسانی را قادر میسازد انسان دیگری را کشته و یا آزار رساند حتی اگر فرمان را به نام او سجل کرده باشند.

11 Comments:

Anonymous Anonymous said...

والا اگه خدا بخواد بکشه که عزرائیل هست.من نمیتونم تصور کنم کسی بتونه دیگران را بخاطر دشمنی با افرادی که در جای امن هستند نابود کنند.مردم قربانیان اصلی هستند و بی گناه

2:09 AM, April 19, 2006  
Blogger آهو said...

از همدردي شما خيلي خيلي ممنونم گاو مقدس عزيز

10:56 AM, April 19, 2006  
Blogger فرخ said...

با درود
مي فرمائيد
{این همه کشتار و قتل و جنایت و ترور را که بنام خدا انجام میدهیم و آنچه را که به نام فرمان و دستور وی به او نسبت میدهیم ، واقعاً خواسته اوست؟ آیا خدا قاتلی است در عرش که به ما فقط اجازه یا فرمان میدهد: قتلو فی سبیل الله؟ }0
دوست من .... الله جماعت خرافه و ننگ كارش ظاهرا شمشير زني است ...
اينها قرن ها چنين خدائي را تبليغ و بخورد احمق ها داده اند - خدائي كه ميگويد هنگام سربريدن يعني در اوج وحشي گري بگو بسم الله الرحمن الرحيم!!0
زمان ميخواهد تا رفته رفته الله بي خبران در دل اندك اندك روشن شده تاريك دلان غروب و افول كند .... بالاخره بايد كاري بكنيم و بايد اميد وار باشيم 0 چاره اي نداريم؟!0
قربانت

8:09 PM, April 19, 2006  
Blogger Farhad said...

گهگاه بشما سرميزنم وخوشحالم كه اشخاص انساندوست در بين ايرانيان كم نيستند. چند پست راجع به ترورست هاي انتحاري در وبلاگم نوشته ام اگر دوست داريد بخوانيد ونظر بدهيد. سپاسگزارم.

1:52 AM, April 20, 2006  
Anonymous Anonymous said...

نه، این خدای من هم نیست. خدای من آنست که مولانا جلال الدین گفت:
درکف ندارم سنگ من، با کس ندارم جنگ من
با کس نگیرم تنگ من، زیرا خوشم چون گلسِتان

وگفت:
که بود آب که دارد به لطافت اثر او
که دوصد چشمه برآرد زدل مرمروخاره

7:47 AM, April 20, 2006  
Anonymous Anonymous said...

درود بر مجاهد سبیل الله
گاو مقدس
مفتخرم به عرض برسانم که با توجه به اظهارات شما
طی حکمی به وزارت دفاع دولت فخیمه ولستین منصوب شدید
جهت دریافت ابلاغیه
به دفتر مراجه نمایید
من التوفیق

10:57 AM, April 20, 2006  
Anonymous Anonymous said...

سلام دوست عزيز

يک مشت لاابالی خفته در جهل و خرافات را به زير سلطه ميکشند و چه فاجعه هائی که به بار نميارن

در همين ايران خودمون تا دلت بخواد از اين گوسفندها زيادند که پيشاپيش واسه عمليات استشهادی ثبت نام کرده اند

7:11 AM, April 21, 2006  
Blogger Winston said...

رئيس جمهور ايراني الاصل اسراييل در مصاحبه اي به روزنامه جروسالم پست ميگويد که حکومت ايران مردم خود را ازار ميدهد او اضافه کرد که دولت اسراييل به هيچ عنوان ضد مردم ايران نيست و تنها نگران فعاليت هاي کنوني حکومت ايران است او گفته که براي فرهنگ و تاريخ ايران احترام خاصي قائل است

11:51 AM, April 22, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Keep up the good work
» »

5:16 PM, January 25, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Cool blog, interesting information... Keep it UP »

12:02 PM, March 02, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Best regards from NY! The game featuring 50 cent credit cards imitrex

5:23 AM, April 24, 2007  

Post a Comment

<< Home