.comment-link {margin-left:.6em;}

Sunday, April 23, 2006

تبلیغات 10

زندگی در خفا

کسانیکه تصور میکنند حاکمان بر ایران فکرشان فقط در شکم و زیر شکم خلاصه ، نادان و بیشعورند و قدرت را به هر بهایی میپرستند و ارج میدارند ، راهی به خطا نرفته اند ولی نباید فراموش نمود در پشت این چهره های مسخ و احمقانه دستگاه های عریض و طویلی شامل هزاران برنامه ریز تبلیغاتی و شعارنویس و طراح و نقاش و پوستر ساز و ... وجود دارد. وزارتخانه های مختلف بودجه کهکشانی آنانرا تامین و عوامل انسانی و مزدور جدید برایشان تولید میکنند. به شعار های تبلیغاتی و ابن الوقت توجه خاص و چاپخانه های مدرن و گران افزار در تمام مدت شبانه روز در حال کارند و مقاله نویسان روزینامه های دولنی را تغذیه میکنند.

از وظایف سفارتخانه ها ترجمه و ارسال گفتمان های سران کشورهای دیگر و نظریه پردازان سیاسی آنان است و فراوانند کارشناسانی که بطور دایم کوچکترین حرکات و نوشته های روزنامه ها و رادیو تلویزیون های خارجی ، سایتهای خبری - انتقادی موافق و مخالف را زیر نظر دارند. نشست ها و نوشته ها و خبرهای مختلف و نتایج آنرا بررسی و عقاید و نظریات موافق و مخالف را در حافظه ابر رایانه های خریداری از همان غرب نگهداری و از آن به لطایف الحیل بهره برداری میکنند. از آنجا که دید و نظریه تمام این ماموران یکسان است نتایج و نظریه پردازیهای تبلیغاتی یکدستی هم دارند. اینکه ناگهان و در یک نماز جمعه تمام ملایان مزدور راجع به یک موضوع روضه خوانی میکنند و رادیو و تلویزیون هم آنرا مستقیم و گاهی تکرارأ پخش میکند ، دلیل آن رسیدن فرمان از بیت رهبری و به استناد تفاسیر همان کارشناسان تبلیغاتی رژیم است.

ساده اندیشی کامل است اگر تصور کنیم که اطلاعات چی های رژیم ملایان از ثروت و روحیه و اخلاق و روش زندگی و عادات و خواسته ها و تمایلات و حتی بهای شخصیتی مسئولان و ماموران و سیاستمداران غرب و شرق بی اطلاعند و کر و کور.

زمانی که کودک دهساله ای در غرب میتواند شرح حال و سیاست های فردی و حزبی و خصوصیات زندگی شخص معینی را با کاربرد چند دکمه روی شبکه تارنمای جهانی بیابد و از آن در مشق و درس خود کمک بگیرد ، کسانی که آنرا برای مقاصد کثیف تری میخواهند از بایگانی خود که مملو از این نکات منفی و یا مثبت است و سیلی از ماموران در خارج و داخل نیز به آنان کمک میکند ، بخوبی و بیش از آن کودک میتواند به آنها دست یابد و بهره مند شود.

اینکه در اخبار داخلی از شرکت خامنه ای در مراسم تکلیف دختران 9 ساله و ارج نهادن آنان! بعنوان پاکان و جامعه سازان آینده فیلم پخش کرده و از عنایات ایشان در مورد نجابت و شرافت سخن رانده میشود و راهنمایی های سیاسی مذهبی میکند و پس از چند ثانیه و در اخبار خارجی پخش گفتار مونیکا لویینسکی در مورد روابط با کلینتون در آمریکا فیلم و عکس و تحلیل طولانی آن از همان رادیو تلویزیون ج.ا. پخش و در نکوهش آن تمام روسای جمهور آمریکا را به فسق و فجور و سوء استفاده و فساد جنسی در کاخ سفید و تا مرلین مونرو و کندی پیش میروند ، چه نتیجه ای شنونده میگیرد؟ قدیسین در ایرانند و رهبر قدیسین جهان خامنه ای است. اما چند نفر میدانند در این قدیسان یک از یک کثیف تر و بیماران جنسی مورد نوازش! معلمین و مدرسین و کودک آزارانی

بی بدیلند.

برای خالی نبودن عریضه به شرح حال ملا ریشهری و دختر 9 ساله ملا مشکینی و همچنین به مصاحبه این حیوان دوپا به اینجا مراجعه کنید برای درک بیشتر از زندگی خصوصی شیاطین منحط و منحرف و از جهنم آمده این آفات الهی به حجره داران قم و مشهد مراجعه کنید.

شرح حال و زندگی و گذشته کدامیک از این ملایان و جیره خواران مزدور در اختیار مردم عادی است. چه کس از دوران کودکی و جوانی و فعلی این قدیسین اطلاعی دارد غیر از اینکه در خانواده مومنی در فلان جا پای به جهان گشود و سپس تحصیلات خود را در قم و مشهد و اصفهان در فقه و خارج از فقه به اتمام رسانید و در مدارج علمیه را در حضور ملای دیگری به پایان رسانید و مبارزات فراوانی در رژیم سابق داشت و درجه اجتهاد را ازفلان ملای دیگر گرفت و امروز ایشان حضرت آیت الله ... هستند (و صد البته چند چاشنی دیگر شامل علم فراوان و شجاعت و فداکاری و شهامت و زندان کشیدن و شکنجه که آنهم هم برای خالی نبودن عریضه است). این شرح حال سیاسی و علمی و زندگی مشعشعانه هزاران ملاییست که بر ایران حکومت میکنند. اینان چنان از کثیف بودن و خوی حیوانی و سبعیت و فسق و فجور و تجاوز و جنایات و دزدی و رشوه گیری خود مطلعند که برای پرده پوشی جنایات دادگاه خاص! و در محل خاص دارند که مبادا کسی از کثافتکاری های آنان سر در آورد. اینانند قدیسان ایران اسلامی ما.

بقیه دارد...

7 Comments:

Blogger آهو said...

چه قدر جالب نوشتين گاو مقدس عزيز. هيچ وقت از اين زاويه به مسئله نگاه نكرده بودم. حالا كه فكرش رو ميكنم ميبينم شما درست ميگين.

9:38 AM, April 24, 2006  
Blogger Winston said...

tamame in harfa dorost dooste aziz ama be nazaret chetor mishe az share ina khalas shod?

11:03 AM, April 24, 2006  
Anonymous Anonymous said...

لطفا حمایت کنید
http://www.freehejab.blogspot.com

11:06 PM, April 25, 2006  
Anonymous Anonymous said...

درود بر گاو مقدس
برادر انقلابی و دلسوز و مجاهد سبیل لالله گاوی جان جهت خشنودی اقا و کوبیدن مشت بر این ور وانور اولین مساحبه ریاست دولت چنانکه اطلاع دارید انجام شد و شایعه اتی در خصوص اینکه قرار است چیزی به ملت بدهیم یا در ون سفره هایشان قرار دهیم توسط ایادی استکبار منتشر شد ه است
بنده که دگر چیزی ندارم درون سفره قرار بدهم شما چیزی دم دست داری اللحساب درون سفره ای چیزی قرار بدهیم ؟؟
من التوفیق
ریاست دولت دموقراطیه و فخیمیه ولستین

12:26 PM, April 26, 2006  
Anonymous Anonymous said...

با درود
آمدم بگم :
حالتان چطوره؟
يادداشت امروزتون . گوياست
آدرس داستان ننگين دختر مشكيني را براي باز شدن بيشتر مچ حقه بازها (!)در آخر يادداشت هاي امروز خودم كپي كردم ....البته با اجازه !0

11:52 PM, April 26, 2006  
Anonymous Anonymous said...

از مغز فسیل شده باید هراسید که ابله تر از اینان ، آنانی هستند که برای حفظ و حمایتشان ، خون میریزند
مصاحبه ری شهری را خواندم ، فقط نفهمیدم چرا اینقدر در وصلت عجله داشت ، گویا مشکلی بوده که میترسیده به جهت تاخیر فتنه برانگیزد

1:50 AM, April 27, 2006  
Anonymous Anonymous said...

من نيز همانند شما - بر همين پيمانم ...
باسپاس و باميد روزهاي روشن

4:49 PM, April 27, 2006  

Post a Comment

<< Home