.comment-link {margin-left:.6em;}

Thursday, April 27, 2006

مسئله زن ایرانی

مایلم پیشنهاداتی به این آغایان مسخ شده و مغرور از قدرت ارایه دهم که مسلمأ برای همیشه مسئله غامض زن! در جمهوری ملایی و ولایت مطلقه را یکبار و برای همیشه حل کنند.

با اجرای این پیشنهادات انقلابی در آینده نمایندگان تمام کشورهای جهان پشت دروازه های ما میآیند و با ما مشاوره و از ما کارجویی میخواهند. برای جلوگیری از کپی کردن بدون مجوز راه و روش انقلابی ما ، آن را تحت قانون کپی رایت هم قرار میدهیم و خواهید دید سیل درخواست از تمام جهان بسوی ما ارسال خواهد شد و از تهیه کیک زرد هم سرو صدای بیشتری دارد.

همانگونه که برای مردان ختنه اجباری و نشانه عظمت اسلام است و بدون آن منظره گنبد و بارگاه و مناره ها بد حالت و منقض میشود برای زنان هم نوعی دستکاری در همان زمان تولد لازم است. (این خارج از ختنه زنان است که هنوز در ایران ادامه دارد)

راه حل خیلی ساده و انقلابی و ساده و با شعور نداشته ملایان بسیاری سازگار!

تمام دختران را در هنگام تولد مورد یک جراحی کوچولو قرار دهند و چشم و زبان و پوست سر آنها را بردارند. پس از این عمل که میتوان آنرا انقلاب دایمی ملایی در مورد زنان اسیر ایرانی نامید دنیا چهره خود را عوض مینماید! زیرا از آن ببعد زنان نه چشمی دارند که هوو های متعدد 7 یا 8 ساله را ببینند و نه قادر به دیدن فوتبال و سایر آغایان نخراشیده هستند و نه زبانی دارند که به حقوق پایمال شده شان اعتراض کنند و از همه مهمتر نه مویی دارند که از آن اشعه تحریکی خارج شود.

از سن 9 سالگی و پس از زن شدن کامل! و آمادگی برای تولید و پرورش جوجه های اسلامی ، روزانه دوبار با تیغ صورت تراشی صورت آنان اصلاح و ریش آنها تراشیده تا وقتی به سن 10 سالگی میرسند همه ریشو باشند و موردی برای تحریک جنسی آغایان نباشند.

در مورد اسامی زنان هم بجای سوسن و نسترن و زری و لاله و بهار و .... شماره یک و دو و سه روی آنها بگذارند تا اسامی آنها مورد تحریک احساسی آغایان واقع نشود.

نیاز به تحصیل و داشتن علم هم نیست چون همه چیزهای لازم برای شستشوی مغزی را فقط از رادیو میشنوند و در بودجه مدارس و دانشگاه و غیره هم صرفه جویی میشود.

روی موضوعات دیگر هم میتوان کار کرد و همه مسایل ساخته شده در 27 سال گذشته توسط مغزهای قلیل و علیل ملایان عقده ای را با این راه حل ساده میتوان حل نمود.

در ضمن اگر لازم بود چند ملای شپشوی سابق و آیت الله عظمای عقده ای جدید بسادگی میتوانند آیاتی را بزبان تازی پیدا کنند و اگر هم پیدا نشد اختراغ کنند و در بوق و کرناهای رژیم بره پرور به خورد بندگان و اسرای ایرانی بدهند و بعد ادعا کنند الهام غیبی از چاه جمکران آمده بوده.

با این روش ساده و انقلابی که روایات فراوانی هم از آن در حلیتن المتقین و سایر کتابهای سکسی دیوانه گان قبلی و فعلی داریم ، تسل های آینده از زن و مرد اخته فکری و جسمی خواهند شد و نیازی به حجاب اجباری هم نیست. آنگاه جهان میماند و آغایان ملا و برده گانی که فقط گوش بفرمانند.

حال ببینیم چند تا ملا به این نظریه انقلابی اعتراض میکنند؟

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

سلام. من به کمک شما برای جمع آوری امضا نیاز دارم. میشه یه میل به اعضای پن لاگ بزنید و ازشون بخواید حمایت کنند. من به تنهایی از پس این کار برنمیام.ممنون
http://www.freehejab.blogspot.com/

9:30 PM, April 27, 2006  
Anonymous Anonymous said...

درود از فیلتر شکن استفاده کردم تا توانستم اینجا بیام . نوشته هایت خوب و با هم تا حدودی هم رای هستیم . به من هم سری بزن و اگر دوست داشتی بیا بلینکیم.

10:12 PM, April 27, 2006  
Anonymous Anonymous said...

mage alan ham gheir az ine ?
hame in balaha ro valla kamabish sare ma ovordan tooye avayele enghelab , badesham in mollaha ta jayee ke poola hesabi bere tooye bankanye suiss be hich chiz eteraz nadaran , faghat one ke mohemme !
:-)
baz ham tashakkor ....

12:17 PM, April 30, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read http://www.canister-vacuum-cleaner.info/infiniti-dealers-parts.html Notre dame hockey school in canada Ultram causes chest pains

7:35 AM, March 05, 2007  

Post a Comment

<< Home