.comment-link {margin-left:.6em;}

Sunday, April 30, 2006

ریا یا بدعت؟

یکی ار اختلافات فاحش بین گربه و دروغ آنست که گربه فقط 9 جان دارد. ساموئل کلمنث (مارک تواین)


سال پیش سید الرعایای ام القرای اسلامی حضرت حجت الاسلام و المسلمین آقای سید محمد خاتمی در پاسخ خبرنگاران در خارج در مورد فیلترینگ و مسدود نمودن سایتهای اینترنی ، مسئله را کاملا حاشا و فرمودند:

شما از اسلام و از آزادی خدادادی در آن اطلاعات ندارید. اسلام منبع شکوفایی و به عظمت رساننده شان بشر است. ما قصد چنین کاری را داریم و با منتقدین هم برخوردی منطقی.

فراموش نکنیم در مراسم پوشیدن خرقه ریای روحانیت آغایان باید به قرآن قسم بخورند که در راه اعتلای نام اسلام این عبای تزویر را بر تن میپوشانند و برای دفاع از قداست خداوند و مبارزه با دشمنان خدا عمامه را بعنوان کفن همیشه همراه دارند!

در تمام تفاسیر همین ریاکاران خدا نشناس بر این اصل متحدالقولند که دروغگو! دشمن خدا و ریختن خون دشمن خدا چایز شرعی میدانند!

همزمان با ابراز چنین فرمایشات مشعشعانه ای کارشناسان دو شرکت آمریکایی در تهران در حال مذاکره برای قرارداد 53 میلیون دلاری فروش و نصب سخت افزار و کارآموزی و آموزش نرم افزار های لازم برای فیلترینگ و کنترل و شناسایی وبسایت و وبلاگ نویسان از طریق شناسایی سرویس دهنده ها و اسامی واقعی فرستندگان ایمایل بودند که البته کارشناسان دیگری از چین و کره شمالی هم به آنان اضافه شدند.

همانگونه که همه میدانیم تعدادی دستگیر و زندانی و شکنجه و تقریبا بقیه این گونه نویسندگان در ایران ماستها را کیسه کردند بجز کسانیکه با نام مستعار و از کارت تلفن برای ورود به سایت ها و پست کردن مقاله هایشان استفاده میکردند. با دستکاری در کارتها و یافتن تلفن های مورد استفاده ، شناسایی تعداد دیگری آغاز و باز هم همان زندان و کتک و ... افشاگران و منتقدین و افراد باقیمانده با نام خود یا نام مستعار به سایتهای مجانی خارجی و گاهی اجاره ای رو کردند و ادامه دادند.

طبقه بندی سایت ها و وبلاگ های مخالف با امیال و افکار رژیم هم بسیار جالب است و پنج دسته را شامل میشود و همه را هرزه نویس قلمداد کرده و با لطایف الحیل به مبارزه با آنان پرداخته اند:

سیاسی نویسان

افشاگران داخلی و خارجی

طنز نویسان

منتقدین

زنان

شناسایی دارندگان سایتها در خارج که دارای نام مستعار و یا نیمه مستعار هستند برای ج. ا. قدری مشکل است ولی غیر ممکن نیست بعضی از سرویس دهنده ها را در خارج با پول نفتی که قرار است بر سفره ایرانیان گذاشته شود میتوان خرید ولی وبلاگ نویسان را شناسایی کردن بسیار مشکل و تقریبا غیر ممکن است مگر دولت های خارج نام شخص اداره کننده وبلاگ را از روی شماره تلفن ارتباطی برای آنان فراهم آورند. مرکز و ستاد اصلی کنترل شبکه های اینترنتی در تهران و قم بوده و شعبه فعالی نیز در سفارت ایران در چکسلواکی دارند که دارای چند کارشناس و هکر زبده نیز میباشند.

دیروز اسماعيل رادكاني مديركل مديريت و پشتيباني فني شبكه در شركت فناوري اطلاعات در گفت‌وگو با خبرنگار سرويس ارتباطات خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، گفت: قرار نيست اطلاعات كاربران و اين‌كه به كدام سايت‌ها مراجعه كرده‌اند، در سيستم ايجاد بانك اطلاعاتي فيلترينگ كشور لحاظ شود، بلكه كار اين سيستم اين است كه سايت‌هاي غير مجاز را با الگوريتم‌هايي كه برايش تعريف مي‌شود، شناسايي و در ديتابيس ذخيره كند؛ تا سيستم‌هاي فيلترينگ موجود در سطح کشور خود را به واسطه‌ي اطلاعات ذخیره شده در ديتابيس به‌روز کنند.

ترجمه به زبان ساده و قابل فهم : يكي از مهم‌ترين ويژگي‌هاي پايگاه مركزي فيلترينگ ، شناسايي كاربران اينترنت از روي IP آدرس و ذخيره تمام مراجعات آن‌ها به سايت‌هاي غيرمجاز و معمولي در ديتابيس خود عنوان شده كه ازسوي مديريت شبكه و اپراتورهاي آن قابل استخراج است و از روي IP آدرس ISP پيدا ميكنیم و بعدش تلفن استفاده كننده را و بعدش آدرس را و .... بعد انواع مهرورزی !!

ای ریاکاران نقاب زهد زده ، از چه میترسید؟ از حرف حق ؟ از منطق؟ یا از نون والقلم ما یسطرون؟

4 Comments:

Anonymous Anonymous said...

فقط مونده بود بخاطر چت و مراجعه به سایتها برای مردم پرونده سازی کنند ، از فردا هرکس را بگیرند ، سوای مشروب و رابطه غیراخلاقی ، میگویند مشتری سایت پلی بوی و پورنو بوده و با خود بوش و رایس چت میکرده

1:56 AM, May 01, 2006  
Anonymous Anonymous said...

عموم مردم ایران دنبال رفرم مرده نیستند و تغببر رژیم را دنبال میکنند

3:41 PM, May 01, 2006  
Anonymous Anonymous said...

Looking for information and found it at this great site... single wall ovens russische saunas belt sauna Football jacked up Guadalajara gay guias saunas porno body builders beach client preparation for saunas Legitimate work from home opportunity Tv show still standing screencaps Xenical related statins

5:00 PM, February 06, 2007  
Anonymous Anonymous said...

Where did you find it? Interesting read »

8:43 AM, April 26, 2007  

Post a Comment

<< Home